2016

0kommentarer

Hejhejhallåhej. 
Det ekar tomt här inne känner jag. Livet rullar på och idag gick jag upp i Måldos med nya medicinen: dag ett på femte veckan is ON! Nu börjar det på riktigt och det ska bli spännande att se vad som händer. Jag har redan börjat märka av positiva effekter, inte lika hängig och ont vilket är helt amazing! Hade dock ett miniskov i fredags, men tack vare kortison & imminsänkande azatioprin så höll det sig ganska lugnt. Istället för fem dagar däckning så blev det en heldag i sängen och sedan tre trötta dagar. 

Igår satte jag mig på tåget hem till Måset efter en fantastiskt fin vecka i Skåne. Batterierna är fulladdade med kärlek & bästigt kompishäng. När jag klev av tåget väntade världens bästa familj där och tillsammans gick vi på nya Star Wars = sviiiinbraaa! 

Imorgon väntar julgransraskning på jobbet med en liten grupp barn. Det ska bli supermysigt! Nuu ska jag hoppa i säng och hoppas på att jag kan hoppa ur den imorgon, eller så har träningsvärken tagit över efter kvällens gympass huh. 

Over and out 
f

Måldosen: 

nyår och Lund: 



Ett snöigt måset på väg hem från gym: 


Kommentera

Publiceras ej