Livet.

0kommentarer

Ibland händer saker. Tråkiga saker händer och ger en perspektiv. Perspektiv på hur skört och korta våra liv här på jorden faktist är. Livet är för kort för att inte levas. Leva, älska och skratta! 

I helgen somnade en av våra stora fotbollslegender in alldeles för tidigt och han lämnar en hel familj i sorg efter sig. Denna familj ligger mig nära hjärtat och jag är så himla ledsen för deras skull. Livet. Så kort och oförutsägbart. Vår tid här på jorden kan mätas som en fis i rymden i antal. Därför känns det viktigt att lämna någon typ av avtryck. För att visa att vi har varit här. Att just mina få år här på jorden trots allt räknas och märks. Tomas gjorde avtryck och jag önskar att göra detsamma. Att leva varje dag, njuta av livet och aldrig ångra. Jag tror på ödet och att saker sker av en anledning. Saker som vi inte kanske kan styra över, men vi kan se till att göra det bästa av det som händer. 

f.


Kommentera

Publiceras ej