Världens bästa

0kommentarer


Här har ni världens bästa pappa. Han som delar min knasiga humor, som alltid finns där när det är något och som har ett tålamod utan dess like. Min pappa som älskar havet, lakrits, blues, whisky, ACDC och allt som heter Harley Davidsson. Min pappa som kan få en att skratta så att man nästan kissar på sig. Min pappa som aldrig lägger på luren när jag ringer för femtioelftegången samma dag, utan lyssnar och säger "mmm" på rätt ställe. Min pappa som har stått ut med Simons och mitt baksätegräl under alla bilsemestrar, utan att köra i diket när vrålen var som värst. Jag är så otroligt stolt och glad över att just du är min pappa. 

Jag är så tacksam över att ha växt upp i ett hem där ärlighet och öppenhet varar längst. Jag är så otroligt tacksam över att ha två fantastiska föräldrar. Ni är bäst och jag älskar er så himla mycket. 

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej