Mors dag, morsdag.

0kommentarer

Världens bästa mamma, är min mamma. Min största förebild i hela vida världen. Hon är personen som alltid, alltid lyssnar och hon ger alltid, alltid kloka och bra svar. Jag hade på riktigt varit helt vilse utan henne. Jag ringer alltid mamma när det är något just för jag vet att hon alltid är ärlig och säger det jag behöver höra. Hon har förmågan att bara genom att höra min röst lista ut om något inte står rätt till. Jag vet på riktigt inte vad jag skulle göra utan henne. Hon har ett tålamod utan dess like. Jag menar, har man uppfostrat mig och min lillebror som det sällan gick många minuter mellan syskonbråket så borde man få gulmedalj. Som tur är bråkar vi inte alls idag, jag och lillebrodern, utan det blev två ganska vettiga människor av oss också. 
 
I sommar ska vi fira mamma och jag. För om två dagar är hon klar med sin master och som hon har slitit detta året. Jag är så otroligt imponerad över att hon orkar plugga samtidigt som hon jobbar heltid, för jag vet på riktigt inte om jag hade klarat av det. Vi ska fira att allt är över! Hurrahurrahurra! Du är bäst, ingen protest! 
 
Världens bästa mamma, jag älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej