Hurra!

1kommentarer

GODKÄNDA! Inte nog med det utan jag har även fått ett jobb. En tillsvidaretjänst  med det jag gillar bäst av allt inom logopedin nämligen: ÄT-&SVÄLJSVÅRIGHETER hurrahurrahurra!! Chefen ringde idag och berättade att alla mina referenser hade sagt fina saker och att de vill anställa mig! Jag ska få ha ansvar över alla dysfagipatienter på barn-& ungdomshab, drömmen! Jag är såklart superglad och lättad över att uppsatsen är godkänd, hurrahurra! Nu ska vi bara bocka av opponeringen på fredag sen kan jag titulera mig FÄRDIG! Så jäkla sjukt. Så jälla skönt.

Ville bara säga det + att Lisa och jag har haft en fantastiskt rolig kväll på Josefin Johanssons show "Tjejgrejer"! Vet inte när jag skrattade så mycket sist, vilket var riktigt härligt! 

Over and out
F
Ellen & jag igår. 

I söndags var joel & jag på vandring i Söderåsens nationalpark med Matildus & Mimer, titta så fint:





1 kommentarer

Lojsi

27 May 2015 10:55

hur bra är du?!?! så bäst och så duktig!!! så himla glad för din skull! <3 <3 <3 <3

Svar: Taaaack vad fin du är!! <3 <3
Frida

Kommentera

Publiceras ej