RESFEBER

0kommentarer

Hejhopp! 
 
Snart bär det av till The Big Apple, herrejisses! Väskan är nästan helt packad, jag är imponerad över hur duktig jag har varit på att inte ta med mig onödigt mycket kläder. Tanken är att förhoppningsvis kunna fylla väskan med en del nyheter eheh. Mimmsan och jag ska bo mitt i smeten, bokstavligt talat! Vi har gångavstånd till de flesta stora museum, shoppinggator, times square samt Central park = SÅ NICE. Flygturen är på cirkus åtta timmar, vilket är mitt största hinder men det ska nog gå bra. Synd att vi inte kan ta tåget till NY...eller typ om vi hade haft en sådan där bil som kan köra på vatten, det hade varit nice. Allt som inte är i luften så att säga. Men med mina nya åksjuke/akupunkturband ska det nog vara lugnt. Litar på akupunkturexperten (mamma) och hoppas på att de kan lugna mina något nerviga nerver. Jag postar här också länken till vår bästiga resblogg! Ni får följa våra äventyr via den, får se hur mycket jag kommer skriva här under tiden på andra sidan Atlanten.  
 
 
Fyra veckor ska spenderas i storstaden. Diverse logopediska äventyr ska upplevas och även mycket annat. Mimmi och jag räknade ut att vi har två veckor själva, för både min kära familj kommer på besök och våra bästiga pojkvänner hehe. Linnea och Lavinia bor i en annan del av staden men vi kommer fara runt på de olika besöken tillsammans. 
 
Nehe nu ska jag fortsätta kika på Grammisgalan tillsammans med min käre pojkvän. 
over and out
f. 
 

Kommentera

Publiceras ej