NEW YORK

0kommentarer

Halloj! Nu är klockan mitt i natten hos er där hemma på rätt sida av Atlanten. Här är den snart 22 på kvällen och ögonen går i kors. Den något skumpiga inflygningen/landningen har gjort så att jag just nu känner mig gungandes, det villa säga att det känns som att jag gungar upp & ner, lite som när man är på en båt = knäppt balansorgan. Vi har haft en mycket spännande flygtur, innan den ens han börja slog dramatiken till! Precis då vi skulle boarda planet så meddelar de att SAS kabinpersonal har gått ut i strejk!!! Visst, jag kan tycka att de gör helt rätt i att strejka det är bara himla synd när man blir drabbad själv heh (egoistisk tanke). Som tur var skramlade de ihop minsta mjöliga personal på max antal passagerare så vi  lyfte lyckligt endast två timmar sent! Flygandet gick kalasfint, jag är muy nöjd! 

Nu ska vi nog snart släcka lampan och sova här då vår normala tidszon står på 04:00.. ZzZZZz! 

Over and out
F




Kommentera

Publiceras ej