Tingelingetåget

0kommentarer

Snart Lund. Där väntar pojkvän och ett bokat bord på Pintxos som nyöppnar efter att de har haft stängt för renovering! Spännande och gottigt. Såg att solen kommer skina i Lund imorgon så får se vad som händer. Det ska bli fint att andas lite skåneluft och få träffa fina vänner + bästa pojkvännen såklart! 

Trött som en liten gris är jag också, veckan har gått i ett svep. Igår började jag mitt nya liv som gymmedlem. Det kommer bli fantastiskt bra, och med mamma som drar med mig även när motivationen är i botten så kommer jag inte undan! Hejaheja nu ska jag bygga upp min något förtvinade och svaga kropp haha. Gårdagen avslutades ute på oknö med bubbelbad och tjejkväll med bästaste Sara! Fantastiskt fint om jag får säga det själv. 

Nu är jag snart i Lund, hurra!
Over and out
f


Kommentera

Publiceras ej