Virrvarr

0kommentarer

Hjärnan spinner på högvarv och känslorna är upp&ner. Har varit på en fantastiskt intressant och rolig arbetsintervju idag där möjligheterna känns oändliga. Det är bara den där lilla gnagande ångestbiten över att behöva flytta ifrån världens bästa kille som känns jobbig. Jag hade aldrig trott att jag skulle överväga att flytta hem till kommunen igen men jag kan inte tacka nej till en tjänst som denna. Utmaningen i att skapa något nytt lockar alldeles för mycket. Jag som trotsigt har sagt att jag absolut inte vill jobba utanför sjukvården har idag varit på en intervju för jobb inom grundskolan!! Att få jobba för en likvärdig skolgång för alla och vara en del i en nybildad organisation känns fantastiskt spännande. Rektorn ska höra av sig i slutet på veckan med ett slutgiltigt beslut, så inget är färdigt ännu men magkänslan kändes väldigt bra! Att kanske bli jobbarkompis med en av mina bästa känns ju inte heller helt fel. Time will tell helt enkelt. 

Huh! 
Over and out
f


Kommentera

Publiceras ej