Time will tell

1kommentarer

Här står jag i en hiss och tar kort på mig själv. Minen speglar magkänslan för tillfället då allt är rätt oroligt & kaosigt. Uppsatsen blir inte alls vad vi vill och ångesten över att veckorna drar ihop sig till examen. Kroppen håller även på att vänja sig vid den nya medicinen och idag har jag inte mått bra. Hoppas att den hjälper ordentligt och att biverkningarna försvinner. Det kan också vara så att jag håller på att bli sjuk och att det inte alls är biverkningar. Time will tell. HypokondrikerFrida har börjat ge sig till känna igen och jag jobbar på att hålla det borta! 

Jag är helt säker på att allt kommer lösa sig, det är bara just nu det är jäkligt jobbigt. Att inte veta hur det kommer bli känns bajs rent ut sagt. Jag hatar att jag kommer behöva flytta ifrån Joel och jag gillar inte alls tanken på att lämna denna lägenhet. Framtiden känns otroligt oviss at the moment men som sagt, det ordnar sig så småningom. Hakuna Matata så att säga! 

Tänkte mest lämna en statusuppdatering så att ni vet att jag lever. 
Over and out 
f

1 kommentarer

kapten Mimmski

16 Apr 2015 14:18

Det blir bra. Det måste det bli för annars kastar fasen jag också in handduken!!!! Vi är bäst tillsammans!! <3

Svar: LOVE YOU!
Frida

Kommentera

Publiceras ej