Jäkla bajsmage

0kommentarer

Halloj!

Sista dagen i NY imorgon och eftermiddagen idag avslutades med ett jäkla crohnsskov. Det toppar inte mina värsta utan var ett ganska snällt skov, mår dock bajs och det känns så himla tråkigt att vara sjukis. Som tur är har jag världens bästa liga här hos mig i form av Joel, Mimmi & Oskar. Efter att mitt skov peakade och började avta så har vi hängt i soffan/min & Joels säng med tv-maraton av Modern Family, family guy & kung av queens! Jag älskar de amerikanska tv-kanalerna! 

Imorgon ska vi gå över Brooklyn Bridge, eller jag håller alla tummar för att orka traska den biten! Med lite vilja går allt så det ska nog gå fint. Efter det får vi ta tunnelbanan istället för att promenixa upp till Williamsburg för att kika lite där. Får se hur vi avslutar kvällen, någon typ av mat lär det bli i alla fall. 

Helt sjukt är vad det är att fem veckor redan har gått. Det har varit en helt fantastiskt kul upplevelse och jag har en hel hög med minnen med mig hem. Dagens magont bevisar dock att maten här borta inte direkt är snäll mot onda tarmar så min mage kommer nog tacka mig när det blir svensk husmanskost istället för hamburgare och pommes hah.. 

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon! Klockan ringer tidigt för att vi ska få ut så mycket som möjligt av sista dagen. 
Over and out
f
Jag & min barndomshjälte Balto! Bästa tecknade filmen någonsin som är verklighetsbaserad, bara så ni vet. 

Kommentera

Publiceras ej