Home sweet home

0kommentarer

Där var fem veckors utbyte över och jag är tillbaka på Vildanden igen. Det känns väldigt märkligt för allt har gått så otroligt fort, men på samma gång är det jätteskönt att vara hemma. Borta bra men hemma är trots allt ändå alltid bäst. Att få däcka i min alldeles egna säng efter att ha varit vaken i alldeles för många timmar var otroligt skönt! Jetlaggen har slagit till & jag är otroligt trötter. Skönt att ha en lååång helg att vända tillbaka dygnet på. 

Väskan bestämde sig dock för att ta en tur kring Arlanda på vägen hem och jag väntar nu på att den ska komma hem till vildis igen. Fick ett sms klockan 10 om att den var lokaliserad i alla fall vilket kändes väldigt skönt. 

Nu ska jag slökolla på lite film och vila ögonen lite. 
Over and out


Kommentera

Publiceras ej