HALLELUJAH

0kommentarer

Vi har nu skickat in vårt första utkast på uppsatsen och trots att det är lång väg kvar att vandra så känns det FANTASTISKT SKÖNT! Vi har även på kort tid fått in tre logopeder till i uppsatsen vilket betyder en massa nya bedömningar som vi kan lägga in i resultatet! Från att ha varit nere på botten känns det väldigt skönt att börja se ljuset i tunneln.

I helgen ska vi fira att världens bästa Matildus fyller 25 år! Emmy och Johannes är på väg ner ifrån Stockholm så snart är hela ligan samlad eller ja som vi kallade oss i högstadiet "De tre musketörerna" heh. Vi har känt varandra hela livet vilket känns otroligt fint och även om vi inte ses alla tre tillsammans mer än kanske två/tre gånger per år så är det alltid samma sak. Gammal vänskap rostar aldrig så att säga.

Annars är livet ganska bra för tillfället. Tabletterna har börjat lugna ner sig och biverkningarna känns lite bättre än vad de gjorde förra veckan. Måendemässigt mår jag nog typ 110% bättre nu än vad jag gjorde då vilket känns skönt. Energin har börjat komma tillbaka och värken är inte alls lika jobbig så något bra gör de allt!!!

På måndag kommer lilla farmor hit en stund på förmiddagen tillsammans med min faster vilket ska bli jättekul! Farmor har alltid velat hälsa på mig i Lund och passar nu på när de ändå ska ner till Malmö för att hälsa på släkten, hurra!

Nu ska jag dammsuga så att Emmy & Johannes slipper täppta näsor inatt (ja, det är faktiskt så dammigt här just nu).

Over and out
f.

 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej