SNOR.

0kommentarer

Fy fasen. Nu är jag trött på sjuka. Influensa numero två har brutit ut. Gårdagen försvann i ett enda mörker av den värsta huvudvärk jag någonsin haft. Det kändes också som att mina armar skulle trilla av och som att ryggraden höll på att bryta sig loss, bokstavligen. Japp precis så illa var det. Jag var så jekla dålig. MEN idag mår jag bättre. Det är hopp om livet. Snorigt värre men ändå trots allt helt okej. 
 
Annars har jag inte så mycket mer att säga. Jag är mest förbannad numera. Vi läser om typisk och atypisk läs- och skrivutveckling och jag har insett hur mycket skolorna fuskar när det kommer till att ge elever som verkligen behöver stöd, stöd. DET SJUKASTE ÄR att eleven i fråga inte ens ska behöva få en diagnos för att få hjälpmedel / stödinsatser för det står i jäkla skollagen att de ska få det i alla fall!!!!!! SEN NÄR höll en skola detta? Jag blir så arg och besviken på att alla elever med läs- och skrivproblem ska behöva kämpa som tokingar och misslyckas x antal gånger innan de får hjälp, OM de får hjälp. Ja ni förstår vilken ilska detta har väckt. Eheh. Rätt ska fasen vara rätt alltså. 
 
Nehe nu ska jag gå och leta upp mitt nässpray och spraya min täppta näsa. 
Ha det fint!
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej