I'm on FIRE!

1kommentarer

Nu händer det grejer ska ni veta!
- Jag har just precis skickat iväg ett mail till en forskargrupp i Storbritannien om möjligheten att göra en magisteruppsats åt dem, tillsammans med Ellen då såklart.

- Jag ska om några timmar hålla i en utbildning för läkarprogrammets kursombud, hejaheja!

-Igår höll jag mitt första möte som utbildningsansvarig i Medicinska Föreningen och det gick bra! HEJA utbildningsutskottet!

- Imorgon åker jag och fyra fina vänner till Uppsala för att delta under Logopedstudentdagarna, vilket ska bli riktigt roligt!

- Min magläkare ringde igår och var riktigt glad över att min mage/tarm äntligen (peppapeppar) har bestämt sig för att lugna ner sig. Jag fick en tydlig plan över vad som komma skall vilket känns jättebra. Vilken pärla hon är den där Berit!

Där var min lista.
Nu ska jag diska.
haha.

over and out
f.

1 kommentarer

Louise

15 Oct 2014 11:48

HEJA DIG! <3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej