Full rulle

0kommentarer

 Imorgon ska jag hålla tal tillsammans med rekorn för hela Lunds universitiet. Det är Nordic Workshop som går av stapeln här i Lund ocj fokus ligger på utbildning av framtidens vårdpersonal. Som utbildningsansvarig i styrelsen för medicinska föreningen så har jag suttit med som studentrepresentant i planeringsgruppen. Superkul!! 

Sedan vill jag också säga att jag fortfarande är lite chockad över utmärkelsen "årets logopedstudent" som jag blev tilldelad i Uppsala under logopedstudentdagarna. Jag känner mig sjukt stolt och väldigt hedrad! Finaste titeln någonsin! 

Nu ska jag sova och ladda krafterna inför morgondagens och fredagens konferens! Hejheja interproffesionellt arbete och studentpåverkan! 

Over and out
f


Bilder ifrån helgen i Uppsala! 



Kommentera

Publiceras ej