uttråkad.

0kommentarer

Nu är jag trött på att vara sjuk. På riktigt så längtar jag efter morgondagen med föreläsning och grupparbete. Det ska bli så himla fint att träffa lite folk. Dock är kroppen och knoppen inte riktigt 100 ännu så jag spenderar även denna dagen inomhus. Skulle ha varit i Växjö denna helgen tillsammans med pojkvännen & hans storebror för att fira deras kusin som fyller år. Men ibland säger kroppen nej och då får man lyssna. Istället för att dricka drinkar och äta god mat så har jag sovit cirkus 20 timmar + sett en massa avsnitt av serien The Nanny haha! Vilken kanonhelg! 
 
En annan sak som stör mig är att min fina murgröna har fått något slags spindelväv över sig...Måste googla och se hur jag ska få bort det. Eller ja om det nu rör sig om riktigt spindelväv så får nog Joel ta hand om det ehe.. Jag pillar inte frivilligt på en spindelplanta om vi säger så. Antar att det är någon grönbladig ohyra..usch. 
 
Jahanehe nu ska jag sätta tänderna i två vetenskapliga artiklar WOHOO! Så kul! Söndagsnöje indeed.
 
over and out
f. 
Saknar även min blonda kaluffs en dag som denna. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej