Halmstad

0kommentarer

Hejhopp i galoschen som min mamma brukar säga. Jag har nu avklarat 2/3 praktikdagar på kärnhuset i Halmstad. Jag kan säga att numera kan jag faktiskt tänka mig att jobba med dyslexiutredningar, helst på kärnhuset haha! Det är en superfräsig byggnad med massor av professioner under samma tak. Min handledare är fantastisk och jag trivs som fisken i vattnet. Som pricken över i:et så bor jag hemma hos min bästaste moster och morbror under dessa dagar. Jag blir bortskämd med god mat, får gosa med katten mackan och sover i Louises übersköna säng! Det kan inte bli myxket bättre! På tal om lojsen så åker jag mot Götlaborg och henne imorgon. Det ska bli så himla kul och mysigt! Ska tillåta mig att släppa plugget för två dagar och bara ha kusinmys för hela slanten! Myspys indeed. 

Nu kallar sängen. Imorgon ringer klockan tidigt då min köra moster ska mot USA och har ett tåg att passa! 

Over and out

Kommentera

Publiceras ej