16 timmar

0kommentarer

Efter 16 timmars sömn vill jag inget annat än att lägga mig ner i sängen igen. Visst, jag fattar att jag är sjuk. Men det är så himla tråkigt att inte må bra! Det var så kul att få träffa alla fina kompisar igår i skolan. Tyvärr tog det musten ur mig totalt och jag var däckad resten av kvällen + hela dagen idag. Men det var det värt!

Imorgon ska jag ha bästig praktik på sjukhuset i Malmö igen, röntgendiagnostisk av sväljproblematik står på schemat! Jag tänker att om jag skulle bli dålig så är jag på ett sjukhus samt så har jag Cilla (mammas bästa kompis som är akutsjuksköterska) bara några korridorer bort = lugna puckar! Så därför tänker jag att det är helt okej att sova bort en hel dag så att jag orkar med morgondagen. 

Nehe nu ska jag dricka lite vätskeersättning (blää) och vila lite till. 

over and out
f

Hittade denna och tyckte att den stämde in rätt så bra..det är sjuk hur man trots den värsta smärtan ändå kan skratta och ta på det där leendet..En dålig vana helt enkelt. 



Kommentera

Publiceras ej