SOL

0kommentarer

Jag måste bara skriva att jag älskar våren och solen. Det är så fantastiskt härligt att kunna sitta ute, utan jacka, och gassa i solsken. LOVE IT. Myspys! Vi har till och med ätit första glassen på Stortorget för i år, eller rättare sagt, Lisa åt första glassen men Stina och jag höll sällskap. Vi valde att smaska på choklad och frukt/nötter istället. Jag drack i och för sig en Loka med smak av päronsplitt, vilket borde räknas yttepyttelite.

Jag har till och med fått årets första sol-eksem, det ni! Det är ett vårtecken om något + att pollennäsan rinner som bara den = VÅREN ÄR HÄÄÄÄÄR.

Nu ska jag packa för en helg i Växjö. Det vankas Londonreunion vilket ska bli SÅ himla trevligt!

over and out
f.
 
Det var en härlig vår även i London. 2011. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej