Liten blir stor.

1kommentarer

Världens bästa lillebror håller på att bli vuxen på riktigt. På två veckor har han köpt sin alldeles egna bil + skrivit på ett hyreskontrakt för sin alldeles egna första lägenhet. Om två månader fyller han 21, sinnes. Den där åldersskillnaden på tre år blir mer och mer suddig för varje år som går. Jag är i alla fall tokstolt över honom!! Vi kan fortfarande bråka och skrika på varandra, men det är inte alls som när vi var små. På samma sätt har vi alltid kunnat leka, skoja, skratta och umgås. Jag är så otroligt glad över att vi har den relationen vi har, Simon och jag. Han är inte bara min lillebror, han är även en av mina närmsta vänner. 
 
over and out
f. 
 
 
 

1 kommentarer

Louise

20 Mar 2014 13:26

Ni är ju helt enkelt världens bästa, saknar er!

Svar: saknar dig!
Frida

Kommentera

Publiceras ej