Aussie calling

0kommentarer

Tjaaa
 
Tänkte säga att jag lever och har det finemang-lavemang. Fast utan lavemang då såklart! Vill bocka och tacka dunderbraiga Friiiday och det fina inlägget.
 
Det har hänt en hel del sen sist men ska inte rabbla allt. Varit på campingäventyr up North. Tält i tio dagar och en massa buss men vilka fantastiska ställen vi sett. Fyllde även 23 på trippen. Snorklade med valhajar -fett coolt- och var rekordsjösjuk på den båten. Hajkat i nästan 40 graders värme och badat på de mest underbara ställen. Plus att bussen jag va på gick sönder mitt i ingenstans, på en grusväg utan täckning. Det var varmt kan jag lova.
 
Annars då? Jovars, skolan är bra. Var ute igår vilket var skoj. Firade mig så bjöd på förfest och kladdkaka. Har tyvärr inga bilder på mojängen ja skriver på atm
Idag ska det pluggas lite. Hoppas ni alla mina fina sover gott. För det är väl natt hos er.
 
Puss&Kram från Australien och tillbaka elva gånger om!!

Kommentera

Publiceras ej