Magen.

0kommentarer

Jag glömmer hur ont det gör mellan skoven. Idag har jag hasat runt och grimaserat så fort magen rör på sig. Igår höll jag på att hamna i Stockholm då jag nästan inte kom av tåget i Alvesta för den förbaskade magen gjorde så ont. Den lever sitt eget liv den där lilla inflammerade tarmen. 

Egentligen är jag rätt förvånad över att det har dröjt så länge. Två veckor av stress och press, fel mat och sena kvällar följt av dåligt med sömn. Det kom som ett brev på posten dagen efter allt. När jag släppte ner murarna och tillät mig att slappna av. Då passade den på att börja stöka. Immunförsvaret är så att säga en aning sänkt. Lagom till första riktiga jobbdagen som startar med en kurs i lyft(!!)teknik. Jag håller tummarna för att magen mår bättre imorgon och även min förkylning. Sådär nu har jag fått klaga av mig lite. Tack för det bloggen. 

Nu är det sömn som gäller! 
Over and out
/f 
Bästa bilden får avsluta denna söndag. 

Kommentera

Publiceras ej