Jag lever

0kommentarer

Såhär ser livet inte riktigt ut för tillfället, men snart får jag ledigt. Förra veckan innehöll tentaplugg och tentahets + bredvidgång på sommarjobbet. Denna vecka är full av planering och fix inför examensceremonin som är på fredag. Idag inträffade en mindre katastrof men det löste sig smidigt till slut som tur är. Lägg till en nervös mage som väntar på provsvar och läkarutlåtande. Hej kaosig hjärna som bryter samman så fort jag blir ensam. Som paus idag hade världens bästa lundavänner fixat kalas för mig och Glennie som fyller på sommaren. Tyvärr var det en del bortfall av personer på grund av jobb och sjuka. Johoney hade bakat helt otroligt goda kakor, som alltid! Vi fick fiska fiskdamm och skratta en hel del. Det var välbehövligt mitt i kaoset. 
Imorgon väntar en sista kaosdag innan the D-day. På fredag klockan 15 kommer jag skutta av lycka för då har vi förhoppningsvis rott allt i land. Tacka vet jag sammarbetet med finaste Esther, biomedicin. Det är helt klart det roligaste med högtidsmarskalkuppdraget, att ha fått en ny vän! 
 
Joel befinner sig i Kramfors och firar lillasyster som tar studenten idag, hejaheja! Så mitt psyke prövas ordentligt denna veckan med både ensamhet och stress, men vet ni vad? Det ordnar sig, det gör det alltid. 
På lördag ska jag njuta av ledighet och på måndag börjar bästiga sommarjobbet. 
Hej sommar, du är efterlängtad. 
 
 
Tack till bästiga Utter som lämnar avtryck här inne då och då. Jag blir alltid lycklig över att få läsa om allt skojigt hon hittar på där borta på andra sidan jorden! 
 
Nu ska jag däcka. 
over and out
/f. 
 

Kommentera

Publiceras ej