pluggbubbla.

0kommentarer

Paus. 
Det är viktigt att få i sig näring, därför är det nu paus ifrån den lilla bubbla jag för tillfället befinner mig i. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv om jag får säga det själv. Sen i söndags har jag flitigt läst om Afasi i alla dess former, behandlingsalternativ, undersökningsmetoder, terapiformer, ät- & sväljproblematik osvosv. Hjärnan är fullproppad av nya termer och igår höll jag på att kräkas på alla latinska namn. Jag kan upplysa er om att småmuskler och nerver har vi gott om i vår hals, vårt svalg och i vår mun mina damer och herrar. Nu är jag rätt lycklig över att jag endast behöver lära mig de omkring och i delar av huvudet hehe. Hade nog exploderat annars. 
 
Nog om det.
Julen var fantastisk fin med släkt och vänner. Det blev en massa mys med familjen och vi hann även med den årliga bowlingen med kompisligan, superkul. Lissabon med pojkvännen över nyår var även det fantastiskt. Lite miljöombyte satt perfekt och häng med världens bästa kille i fem dagar är verkligen aldrig fel. Innan jag entrade pluggbubblan hann jag med en dag nere i skåneland och passade på att träffa två fina filurer vilket var himla trevligt. Ikväll ska jag unna mig en träff med två bästiga tjejor nämligen Joss och Sara, alla lever vi i pluggets värld för tillfället och behövde belöna oss med något kul i allt tråkigt. Fruktsallad och prat står på schemat, snacka om bra morot för eftermiddagens pluggsession!
 
Nu är maten uppäten och det är dags att återgå till ritandet av hjärnor haha. Det är det jag pysslar med just nu. Kreativitet förgyller den annars så trista pluggstunden. Sen det att jag faktiskt lär mig massor samtidigt är ett ganska stort +. 
 
over and out
f. 
Lite jul- och Lissabonbilder, thumbs up. 
 

Kommentera

Publiceras ej