Guld.

1kommentarer

Jag har världens bästa vänner. 
 
Två exempel på hur bästiga de är:  
En som åker buss med mig hela vägen hem ifrån "skolan" bara för att se till så att jag inte tuppar av ensam på vägen, följer mig upp för alla trappor och sedan tar bussen tillbaka igen. En annan som handlar mat och fixar då jag inte kan gå själv. Lisa och Johoney, ni är guld!
 
Sen är resterande vänner självklart också bästiga men jag vill lyfta de här två personerna idag. När magen blir sådär superdupermegaond som min blev idag så är det guld värt att veta att jag har min lilla extrafamilj här nere (det är guld värt alla andra dagar också såklart). Det får mig att känna mig trygg. Tryggheten att jag vet att alla hade varit hos mig så fort de hade kunnat om det skulle vara något, den trygghet är guld värd. Jag hade gjort precis samma sak tillbaka, så klart. That's what friends are for. 
 
Jag är trött på denna förbaskade mage nu. Synd att man inte kan amputera bort den. hehe. 
Läget är i alla fall nu stabilt och jag ska äta en liten kvällsmacka. 
 
over and out
f. 
Ni är G U L D allihopa. 
Världens bästa. BIG LOVE. 

1 kommentarer

Lisa

21 Jan 2014 19:16

Det är inga problem att vara god vän till en annan god vän ;) Som du sa, du hade gjort samma sak för oss!

Kommentera

Publiceras ej