ENGAGEMANG.

0kommentarer

Hojt. 
Jag har suttit hela kvällen och blivit expert på olika internationella sammarbeten som finns kring Lunds Universitet, mest kring Medicinska fakulteten. Expert är kanske att ta i men jag kan betydligt mer nu än vad jag kunde vid typ 19 när jag började läsa. Sedan har jag även satt mig in i arbetet kring examenshögtiden. Det gäller att börja i tid!! Jag är just nu ganska jättepepp på vad våren har att erbjuda med diverse evenemang och planerande! Hejaheja engagemang! Det är aldrig för sent att börja så att säga. Högtidsmarskalk, studentrepresentant i internationella kommittén för logoped- och audiologiutbildningen samt suppleant i internationella utskottet för Medicinska fakulteten, det ni! Det klingar allt bra fint tycker jag. Nu ska vi försöka få utbildningen att synas mer utåt och kämpa för att ta lite mer plats i roliga evenemang som vi faktiskt kan delta i, världen över. 
 
Det var min kväll. Nu inväntar jag en skypekonferens med U21gruppen. Det vill säga att jag ska sitta i samtal med studenter ifrån massa universitet världen över och prata GLOBAL HÄLSA. Lite coooolt. Dock slog det mig precis att jag egentligen inte vet om det är idag eller imorgon som konferensen ska äga rum. De har nämligen glömt att maila ut om vilken dag det blev. Hmmm. Så time will tell. Det kanske inte blir något och då behöver jag ju icke skämmas för min ringrostiga engelska iaf. Det blir nog bra vilket som.
 
OVER AND OUT (internationell som jag är höhöh). 
Frida

Kommentera

Publiceras ej