Byebye T5.

0kommentarer

Skrivkramp och hjärnmos ännu en gång. Det är mycket utav den varan just nu. Jag blev i alla fall precis klar med T5, woopwoop! Auskultationsrapport med diverse (hehe två) vetenskapliga artiklar är skriven + reflektion kring den termin som nu är klar. Jag är helnöjd. Tentan skrevs i tisdags och rekordrättades utav bästa CD som publicerade resultatet igår. GODKÄNT. Så otroligt jäkla skönt. Nu är det full fart framåt och siktet är inställt på T6 som börjar på måndag. Röst, stamning, cancer i struphuvudet och massa andra medicinska grejer ska tryckas in under våren. Praktiken fick vi reda på idag och den ska jag spendera i Helsingborg hos bästiga Cecilia! Jag är med andra ord riktigt nöjd med min vecka. Lär väl säkerligen snubbla eller något liknande, bara för att, på läkarnas examenshögtid imorgon då vi ska leka marskalker igen. Jag måste även meddela att jag har fått ett nytt fönster idag = DET ÄR INTE LIKA KALLT!!! Dock glömde de att täta det lilla så det drar fortfarande borta vid soffan. Det viktigaste är dock att gardinerna inte längre fladdrar när det blåser ute. 
 
Pojkvän, det vill säga Joel, är på vägish mot Lundet. Han sitter på tåget men jag lär väl däcka innan han kommer fram. Trött, tröttare, tröttast är min känsla just nu, så jag hoppas ni har överseende om det är rörigt skrivet. 
 
Slut på uppdatering. 
Over and out
f. 
Lite den känslan just nu. Dock hade jag nog inte orkat hoppa men ni förstår grejen. 
 

Kommentera

Publiceras ej