Spring vår primavera osv

0kommentarer

Hej. 
Känner att det ekar lite här inne för tillfället. Jag har helt enkelt lite för mycket att göra just nu, upptagen som man (jag) är. Just nu sitter jag på pågatågexpress mot Helsingborg. Det är nämligen praktik som gäller varje tisdag fram till den sjätte maj, fast vi smygstartade med introduktion igår. Denna omgång kör vi röst och stamning så får ni problem inom de kategorierna så kan jag hjälpa till, hejaheja! Idag ska jag ha min första egna patient och det är stamning som är huvudfokus där. Det ska bli riktigt spännande! 

Annars så har mamma varit här hela helgen som var, vilket var väldigt mysigt. På torsdag blir jag även sambo, vuxenpoäng + att jag ska få titta på hur min mage, eller mer hur mina tarmar ser ut på insidan = muy spännande. Torsdag är dagen med stort D denna vecka helt enkelt. Jag ska även spendera morgondagen fastande vilket betyder att jag bara får dricka klar dryck, intressant att se hur mitt humör ter sig då hehe. Vi ska nämligen ha "trumning, rytm och rörelse" imorgon på förmiddagen så jag hoppas på att hitta någon god genomskinlig saft som kan hålla mig pigger genom det momentet. Det kommer nog gå hur bra som helst!  

Lyssnar på en ny spellista på spotify "Mood booster", tänkte att det behövdes såhär dags på dygnet. Dock är jag något besviken då låtarna inte är så boostande som jag hade tänkt. Dagens i-landsproblematik helt klart!

Nu är vi i Landskrona, nästa stopp är sundets pärla. Så nu ska jag tagga stamningsterapi! 

Over and out
f
 

Kommentera

Publiceras ej