Nu rullar bollen.

0kommentarer

En kallselse med prioritet, hejaheja! Nu ska jag bli en levande nåldyna och förhoppningsvis få svar på vad som stökar i min lilla mage. Dagens första bästa händelse helt klart. Det går framåt och det går faktiskt fort! I och med att det har stökat i lite mer än ett år nu så har de väl fått upp ögonen lite. Jag är även tacksam över att jag har den otroligt braiga husläkare som jag har, heja Per! Så den 19 maj smäller det, eller kanske inte smäller men då sätts bollen i rullning på riktigt. Läkaren jag ska träffa verkar vara en riktig höjdare också, google in my heart. Så det känns faktiskt extra bra! 
 
Annars så är det dags för sittning med Log/Aud ikväll superfun! Imorgon väntar 5km löpning och firande av Matlidus som fyller år. Efter det blir det cykelfest med MF (= medicinska föreningen). På tal om MF så var jag på ett otroligt inspirerande och spännande möte igår med det Studiesociala nätverket för Lunds Universitet. Mötet gjorde mig ännu mer säker på att jag kommer få ett hejdundrande roligt år nästa år! Utbildningsansvarig har aldrig känts mer rätt så att säga. 
 
NU måste jag fortsätta med flyttpackningen, Joel plockar för fullt i köket och här sitter jag och bloggar heh. 
Over and out
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej