En helt ny värld.

1kommentarer

I'm alive. Så mycket har hänt på kort tid. 
- Förra torsdagen blev jag invald i Medicinska Föreningens styrelse som utbildningsansvarig för alla program som ingår i MF (= Logoped, audiologi, Biomed, läkare och Maste of public health). Det känns riktigt kul, stort och spännande. Läsåret 14/15 kommer med andra ord sticka ut och innebära en mängd nya kontakter! Jag gjorde även min debut i MFs fullmäktige under valet, muy kul! 
 
- Jag har idag lämnat in ansökan för utbytesstuider vid NYU under nästa vår. Det är fem veckor som gäller och det känns väldigt lagom! Så nu får ni gärna hålla tummarna. 
 
- Jag har tillsammans med Johanna, Stina och Lisa skapat en poster angående Röstvård och tips på vad en röstlogoped kan hjälpa till med vid röstbesvär inför World Voice Day som är nu på onsdag. Postern har redan skickats iväg över hela Sverige och det trillar in förfrågningar om den hela tiden vilket känns JÄTTEKUL! Heja oss! 
 
- Jag har börjat fixa inför flytten vilket känns fantastiskt bra. Bara tre veckor kvar, /ah mah gahd/! 
 
- I helgen provlåg jag typ 30 sängar och provsatt säkert 30 soffor. 
 
-Vi har blivit med GLASSMASKIN! mumsmums! 
 
- Jag har fem patienter på praktiken imorgon men efter den kraftansträngningen är det PÅSKLOV!! HURRAA! 
 
Sådär, där har ni lite småplock av vad jag har pysslat med. Jag har även fått reda på att mina provsvar ifrån magundersökningen inte var på topp så nu väntar vidare utredning och bläbläblä. Märkligt ändå att det nästan kändes skönt att få höra att jag har något ont i magen med tanke på hur stökig den faktiskt är. Skönt att bli tagen på allvar så att säga. Sånt är livet på en pinne. 
 
Over and out
f. 
Jag måste bara säga att: I miss you veryveryvery mucho. 
Love. 
 

1 kommentarer

Lojsi

26 Apr 2014 19:10

ÅH saknar dig så!!

Kommentera

Publiceras ej