Då jag står i centrum

0kommentarer

Precis hemma från little creatures och ölande med sköna män-i-skor (fast inte bara män) Väldigt trevligt! Snart midnatt och jag smälter bort av klibbighet.
Imorgon tänkte jag starta dagen väldigt fint med en löprunda till port beach, ta ett dopp och sen springa hem igen. Så lär ställa klockan. Var ute igår och sov till ett idag!!!! När hände det senast liksom!!? Pluggat och haft mig. Har mid-semester-test på tisdag. På onsdag ska det firas och även skåla för att study break 2 går av stapeln (Y)
 
 
 
 
1. Bild från en strand och på mig i Albany från vår weekend-road-trip i februari
2. Jag igen!! Sunday session i cottesloe för x antal veckor sedan
3.Från north-west-trip, rekordsjösjuke jag i ett försök att se glad och nöjd ut innan det var dags att snorkla med valhajarna.
4. Jag igen, blir bara bättre, på en restaurang där de hade vilda kängurus hoppandes runt borden typ.
5. Ser ni vem det är? Joo, det är ju jag! På värsta paradis-stranden, även denna bild från Albany.
 
Puss på er alla!!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej