Tingelinge tåget..

0kommentarer

Nu sitter jag på Öresundståg, någonstans mitt inne i de djupa småländska skogarna, på väg mot Lund. Helgen hemma var precis vad jag behövde. Kroppen känns avspänd och lugn igen, precis sådär som det ska vara. Det är lite märkligt hur det kan sno till sig ibland. Därför känns det otroligt skönt att ha hemma så nära. För ibland behöver man helt enkelt bara få ladda batterierna i det där trygga och andas lite östkustluft.. Nu känner jag mig riktigt taggad och redo inför en ny kurs, och pbl imorgon hejaheja! Det är kanske i alla fall hälften så sant som det låter, men det känns helt okej. På torsdag kommer Joel till Lund igen och jag längtar. Innan det ska vi hinna hålla intervjuer för medicinska föreningens nystartade marskalkeri, spännande indeed!! Det är mycket i skolan och fullt med möten i veckan, men det ska bli kul! Dans och träning på det = jag har en, med andra ord, rätt så fullspäckad vecka framför mig. 

Over and ouf
f

Nedan får ni se en ursnygg bild av vilka delar av kroppen som aktiveras/vad man bör tänka på när du ska tala tydligt/starkt. Illustrationen är av Kristina Hammar och bästa PBL-gruppen har kommit fram till det som står. Hejaheja pbl! 



Kommentera

Publiceras ej