Mage mage kära mage

0kommentarer

Jag undrar om min mage känner på sig att jag hatar den just nu. Att jag hatar att den aldrig blir bra eller kan sluta göra ont. Varannan månad, nästan på datumen exakt så har blindisen gjort sig till känna. Ja, den är igång ännu en gång. Men efter ett samtal med bästa doktor Kjell så ska jag inte ta bort den, om den inte spricker så klart. Man mår tydligen ändå bäst med den i kroppen. Kirurgens motto var tydligen "oskuret är bäst". Dessutom sa han att det skulle läka ut, det tar tid och det kommer att jävlas men det går över. Därför hoppas jag nu att den inte vill spricka utan bara jäklas lite. Mitt under yogan drog det värsta igång också, den vet när den ska ställa till det. Tack vare djupandningen så gick det ändå okej. Nu ska jag först ta en varm dusch för att sedan värma vetekudden, lägga mig i sängen och vänta ut det onda. Kul kväll indeed!

Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej