konsten att äta grapefrukt.

0kommentarer

Jag kände mig ovanligt nöjd idag när jag hade ätit upp sista biten av min grapefrukt. Jag hade lyckats få ut allt innehåll och inte behövt svära så otroligt många gånger. När jag sedan lyfter blicken så ser jag att det är stänk av grapefrukt överallt...På datorn, på min mage och över bordet. Jag förstår inte hur man ska kunna äta denna frukt utan att totalt slabba ner överallt. Jag har en kanonfin specialsked för just denna syssla, med små vassa kanter, men inte hjälper det skvättandet. Man borde få med en stänkskärm när man köper frukten i affären...haha.
 
 
Igår skurade jag mina golv för typ första gången någonsin här i lägenheten. Efter att ha vaknat upp med täppt näsa i x-antal dagar så tyckte min käraste mamma att det nog var dags för en sanering...Hon hade så rätt, för det var välbehövligt och idag vaknade jag med fria luftvägar, haha. Annars bestod gårdagen mest av plugg och filmkollande. Inga roliga filmer direkt men väldigt intressanta om ALS, Parkinson och Stroke, men man blev lite tung i hjärtat efter att ha sett klart alla. HEJA forskningen säger jag. Hoppas på botemedel mot både ALS och Parkinson inom några år. Tyvärr lär det nog dröja längelänge, men jag hoppas. 
Nu är det snart dags för lite invärtesmedicin. SPÄNNANDE. Antar att det blir mycket hjärta och kärl, time will tell helt enkelt, intressant ska det bli i vilket fall. 
 
NU föning av hår. 
over and out
f. 
 

Kommentera

Publiceras ej