HEJ.

0kommentarer

Idag har jag gjort första saken i min roll som högtidsmarskalk, nämligen varit på möte. Ett möte med de andra högtidsmarskalkerna som för övrigt är helt fantastiskt trevliga! Jag är så otroligt glad över att jag tog på mig detta arbetet, det känns som om att det kommer bli väldigt givande + riktigt roligt! Dock lite mer jobb än jag tänkt mig, men det får det vara värt. Grymt härlig och peppig känsla idag i alla fall.

Annars så sitter jag här och är barnsligt glad över vårt boende i London då mamma fyller femtio. MITT I COVENT GARDEN. Så otroligt jäkla nice. Min absoluta favoritdel, eller en av dem i alla fall. Mysigt och fiiiiint med massa roliga saker som ligger precis utanför dörren. Bland annat bor vi grannar med musikalen Lejonkungen, vilket betyder att det med högst sannolikhet är den vi kommer att se (LYCKALYCKALYCKA!!!). Kul att jag först särskrev lejonkungen..heh.

Har precis ätit en otroligt smarrig måltid, nämligen kyckling i sås med bulgur, mammas recept. Det blev nästan lika gott som när hon lagar...dock kan det aldrig riktigt bli samma sak men jag är trots det väldigt nöjd över min matlagningsprestation.

Nu väntar disken hejaheja.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej