BAM

0kommentarer

Helt plötsligt är sommaren slut på riktigt och hösten är här. Skolstart idag, T5 kommer ta oss med storm. Bokstavligen, då det blåser som attan utomhus. Dagens ansträngning blir att ta sig upp för Kung Oskars bro i motvind, woopwoop. Världens längsta och segaste uppförsbacke för er som inte vet. Den sträcker sig sedan hela vägen till sjukhuset, kul.

Laddar med kaffe, matlåda och nya anteckningsblock. Känner mig som sju år, förutom kaffet då kanske... och matlådan..så egentligen är det väl mer 23 åriga jag och inte 7åriga som laddar. Men det är alltid något speciellt med skolstart. Jag är glader att jag har min lilla braiga klass i alla fall och slipper anstränga mig för att lära känna nytt folk.

Nehe nu är det borstning av gaddarna som gäller sen ihoppacknining och avfärd mot avdelningen för logopedi, audiologi och foniatri (= är en medicinsk specialitet som inriktar sig på röst-, tal- och sväljstörninga, för er som sitter som frågetecken) som gäller!!

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej