STORMVARNING.

0kommentarer

Jisses vad det blåser här nere i Skåneland just nu. Träden halvligger ner och vinden viner genom fönstret. På något vänster så tycker jag att det är rätt mysigt med oväder, när man sitter inomhus såklart. Vi fick avsluta dagens föreläsningar tidigare idag då all tågtrafik i Skåne ställs in och folk behövde därför åka hemåt. Vi hann i alla fall lära oss hur man lyssnar på en sväljning med hjälp av stetoskop. Så är det någon som undrar hur deras sväljning låter så kan jag gladeligen lyssna! Faktiskt rätt coolt om jag får säga det själv.

Shiiiiiiiiit vad det blåser och regnar just nu, helt sinnes! Det blåser så mycket genom mitt något otäta fönster så att gardinerna rör på sig haha! Jag bor på femte våningen och löven far runt utanför fönstret = rätt blåsigt som sagt. Håller tummarna för att fönstret ska hålla...

Annars så har helgen varit bra. Fullt upp och ganska rolig! Att få gå på balen var jättekul och häftigt. Jag kommer aldrig någonsin i hela mitt liv ta en dukning för given...Det tog cirkus fem timmar att plocka fram bord/stolar + att duka till 525 personer och sisådär en tjugo minuter att duka av alla bord + röja golvet till ett dansgolv. Helt sinnes.

Nu ska jag fortsätta att kolla på 30 Rock, sjukt kul serie med/av Tina Fey.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej