Sova?

0kommentarer

Här är man äntligen, ÄNTLIGEN, i tid när det kommer till att vara i säng. Vid halv tio trillade jag ner i min nu något tomma säng, då Joel är tillbaka i Örebro. Nöjd över att snart kunna sova så läste jag min bok. SEN slår klockan tio och då mina damer (och herrar?) bestämmer sig min granne sig för att dra igång borren! Ja för det gör ju alla normala människor en söndagkväll klockan tio?!? Eller? Nä. Endast min granne. Inte nog med det, han/hon/hen spelade någon jäkla jojkmusik samtidigt.. Saken är den att de, (jag hör att det är två som pratar), har nu slutat borra. Istället tittar de på en actionfilm på JÄTTEHÖG volym. Jag hör nämligen replikerna genom betongväggen...buhuu. Imorgon ska jag köpa öronproppar. Det blir dagens viktigaste kom-ihåg! Jag längtar ibland väldigt mycket efter att bo i ett hus, eller möjligtvis en lägenhet som inte är belägen i ett studentområde. Det dröjer kanske inte allt för länge så det gäller att hålla uuuut. 

Nu ska jag försöka sova....ville mest dela min irritation. 
Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej