Sinnes.

0kommentarer

Idag matchar vädret min sinnestämning. Regn var faktiskt precis vad jag behövde en dag som denna. Kroppen håller på att bli sjuker men jag motarbetar det hela med vilavila. Tänker inte dra på mig något skit nu lagom till att praktiken drar igång! Varvar vilandet med lite netflix och plugg. Nu åskar det också. Åska i oktober, det känns lite ovanligt på något sätt. Det är väl kylan som kommer. MUNTERGÖKEN ANDERSSON idag hohojaja, stavade först göken med J..pinsamt.
NU ska jag äta gröt och dricka te, så det så. 
 
over and out
f. 
 
Bara för att inlägget ska bli lite roligare så slänger jag upp en bild på mig och två favoriter. Moltaz och Andrew, mina äldsta killkompisar faktiskt. Känt enda sedan den tiden innan man gick upprätt på två ben, tiden då man kröp alltså. En är på andra sidan Atlanten och gottar sig i LA, och den andre (André haha) befinner sig hemma i Måset. Så kan det vara. Jag tycker iaf väldigt mycket om denna bilden, därför fick ni den idag. 
 
over and out igen. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej