Praaaktik.

1kommentarer

Tjohosan! Här sitter jag med en skål havregrynsgröt (med massa kanel och min mjölk), en kopp kaffe + hembakade scones. De är bakade för någon kväll sedan, jag har inte bakat scones klockan 6 på morgonen, där går gränsen för hurtighet. Tog en och halv dl gröt (i vanliga fall tar jag bara en dl) och börjar bli väldigt mätt. Logopeden skrev i sitt mail igår att vi har en fullspäckad dag framför oss, så jag tänker att energi i form av gröt är alltid bra att ha. Stinis och jag ska vara på lasarettet i Landskrona. Jag glömmer alltid varför det är ett lasarett och inte sjukhus...Trooor det beror på att de inte har någon akutsjukvård där, men är inte helt hundra och jag orkar inte wikipedia det. Hur eller hur så ska det bli så himla skoj! Inte bara det att jag ska ha praktik tillsammans med Stinis, eller okej det är höjdpunkten, men även det att vi ska få se livs levande exempel på allt vi har läst hittills. Kanske även något exempel på något vi inte har läst än, vilket är ännu mera spännande. Jag hoppas ju på lite sväljningsproblematik...hehe. Om man nu får önska något. Vilket jag tycker att jag får.

Nehe nu ska jag borsta tänderna och möjligtvis byta tröja en gång till...svårt att välja. Hoppas på att vi får ha sjukhuskläder på oss, vilket vi borde få.. men man vet aldrig.

over and out
f.

1 kommentarer

stinis

16 Oct 2013 18:41

sväljningsproblematik check!
sjukhuskläder check!
höjdpunkt i form av stinis check!
fantastiska fina friday check!
plus mycket mycket mer!

Kommentera

Publiceras ej