Internationell?

0kommentarer

Visst är vi internationella här uppe i vårt lilla avlånga land. Dock är vi rätt dåliga på att skryta om alla bra saker som vi faktiskt kommer fram till. Jag har precis kommit hem ifrån ett morgonmöte med internationella utskottet för Medicinska fakulteten och det var otroooligt givande och intressant. Frågan är om jag ska ta steget längre och bli ännu mer engagerad? U21 rekryterar och jag är sugen. Därför väntar ett möte med chefen för internationella avdelningen imorgon, SPÄNNANDE. Det är lite som när man väl har fått en del av kakan så vill man vara med och ha hela biten. Jag måste bara överlägga med mig själv först om jag har tid... Den där förbaskade tiden. Tänk vad mycket man hade kunnat göra om det bara fanns några timmar extra på dygnet...Dock får man se det som en investering för sin egen framtid då det är extremt meriterande. Vi logopeder syns lite för dåligt på den internationella sidan, och det kanske är min uppgift att lyfta det..? Hmm. Time will tell helt enkelt. Just nu känner jag mig i alla fall energirik och tänkte utnyttja läget för att faktiskt plugga lite, hejaheja.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej