Livet går i 180.

1kommentarer

Det känns som att alla är stressade. Jag vet om att jag är stressad och min kropp har börjat göra en otroligt massa lustiga saker för att försöka berätta för mig att jag behöver pausa lite. Jag glömmer ord. Jag glömmer saker. Jag kan inte räkna. Jag vill bara sova. Det är lite så det ser ut just nu. Jag tror att jag väljer att skylla på hösten. Det är höst och mörkt plus att det regnar mest hela tiden.
 
Nästa vecka pausar jag i fem dagar och åker med världens bästa familj till London. Det ska bli fantastiskt skönt att slippa tänka på allt. Efter det blir det en helg hemma i Måset med världens bästa kille, där det också bara ska bli en otroligt massa mys. Helgen efter det så bär det av mot Götlaborg och världens bästa kusinfis Louise, SOM JAG LÄNGTAR!!!!! Det är bara en massamassa roliga saker att se fram emot just nu. Bara ett arbete som ska in först, sen blir det kul. Vi (jag och stina) har tre praktikdagar kvar och det känns sjukt tråkigt. Jag hade kunnat ha praktik fram till jul om jag hade fått bestämma själv. Det är ju så himlahimla roligt. Allt gott har ju tyvärr ofta ett slut. Buhu. 
 
På tal om något annat:
Vet ni vad? Om sju veckor är det jul. Om sju veckor så har nästan en hel termin gått. Vi är alltså lite mer än halvvägs igenom höstterminen. Visserligen håller den kanske milt sagt på att knäcka oss, men SNART är det jul och i alla fall liiiite vila vilket vi alla tackar för. Tentan som ligger efter nyår är ändå bara på 6hp, en piss i Mississippi så att säga. Typ i alla fall. Den var nämligen på 14hp innan därav lycka nu. 
 
Nehe vet ni vad? Nu ska jag power napa en stund innan det är dags för dans. 
over and out
f. 
 
En litenliten bildbomb på vad jag har pysslat med den senaste tiden.
 

1 kommentarer

Liiiiisa!

05 Nov 2013 19:41

Kunde inte sagt det bättre själv! 180 it is! Men tillsammans blir vi starka :)

Kommentera

Publiceras ej