Stolt som en tupp

1kommentarer

Denna veckan är jag stolt. Jag är så otroligt stolt över min fantastiska mamma som gick upp med sitt magisterarbete idag och det gick superduperbra!! Inte för att jag trodde att det skulle gå på något annat sätt, hon är så himla duktig min finafina mamma. Jobbar heltid och pluggar masterprogrammet på distans samtidigt. Hon visar att ingenting är omöjligt om man bara vill!! Sen är jag även otroligt stolt över min finafina pojkvän som även han har gått upp med sitt magisterarbete (tillsammans med Markus), vilket också gick hur bra som helst!!! 
 
Jag håller tummarna och är stolt över min fantastiska världsbästa kusinfis Louise som skriver sin sista tenta utav typ femhundra (känns det som) för terminen på fredag! Hon har kickad allt, ett år är snart gjort på juristprogrammet och jag vet att hon kommer fortsätta kicka hela vägen tills det är klart! Jag är stolt över mig själv som klarade den där förbaskade fonetiken och kan ha ett riktigt sommarlov och bara njuta! Sist men inte minst är jag stolt över min finafina liga här i Lundet, vi är nu halvvägs igenom vår utbildning och om två år kan vi kalla oss logopeder! Vi har gjort vårt första riktiga "logopediga" år som har innebärt att ha ansvar (inte helt men ganska mycket) över egna patienter. Vi har tagit ett steg in i vuxenlivet och logopedlivet. Fy fan vad vi är bra! 
 
Sen är jag stolt över alla mina andra fina vänner också, så klart! De har också klarat pissiga tentor, pluggat tills att ögonen nästan trilllat ur skallen, haft patienter, räknat supersvåra tal, hållt i samtal, gått utbildningar, renoverat ett hus (!!!) 
 
Listan kan göras lång. Jag är stolt över att ha alla de fantastiska människor som jag har i mitt liv. Ni är underbara och utan er vore jag ingenting. 
 
 
over and out
 
 

1 kommentarer

Louise

30 May 2013 19:28

Du är ju bara så finast. Tänker så mycket på alla. Världens största hjärta! Jag är såklart så stolt över dig också, och så glad över att ha dig i mitt liv då du verkligen är världens finaste människa. Som jag tycker om dig!

Kommentera

Publiceras ej