Söndag.

0kommentarer

Det regnar ute vilket gör det helt okej att ha en heldag inomhus. Helgen har varit otroligt bra men idag är jag helt slut i både kropp och knopp. I fredags dansade vi till härliga Discoteca Yugostyle och de var lika bra som vanligt! Sjukt peppt och mycket folk. Det var verkligen sådär att fötterna värkte när man kom hem och la sig i sängen, precis som det ska göra efter en riktigt bra kväll! 
 
Gårdagen bjöd på riktig sommarvärme så Johoney och jag packade väskorna och trampade ut mot havet. Vi cyklade sammanlagt runt 1,2 mil tur och retur till Lund - Lomma. Det var Windfest som LESS stod för. Sjukt mycket folk, otroligt varmt och superfin strand + HAV!!! Älskade havet. Jag badade faktiskt halva kroppen, typ. På hemvägen hade vi världens motvind, tror aldrig jag har varit med om liknande innan. Det märktes i alla fall tydligt att Skåne är ett platt landskap om vi säger så. Men efter lite klagande och pustande så kom vi ju hem. Väl hemma så däckade jag i en timma, helt slut. Sen var det bara att ladda om för på kvällen väntade Eurovisions finalen och picknick-häng i Malmö. Vi såg bland annat Oscar Zia sjunga live, Panteoz och Martin Rolinski (ni vet han i BWO). Efter det så joinade Johanna och jag halva Svergie (typ), och slog oss ner i folkets park för att se livesändningen. Dock var det pissigt ljud och man hörde typ ingenting, så vi traskade in till Gustav Adolfs torg istället och kikade på livesändningen där. Även där tillsammans med sjukt mycket folk. Det var folkfest i Malmö, väldigt fint! Efter bidragen så åkte vi fort hem för att slippa rusningen till tågen och hann se röstningen hemma i min soffa! När allt var över och Danmark hade vunnit så gick våra ögon i kors. Det blev hejdå och stup i säng. 
 
Idag = sovmorgon och ingenting ansträngande. Jag ska städa lägenheten i och för sig för den ser ut som ett bombnedslag. Men förutom det så ska jag göra absolut ingenting, så otroligt skönt! 
 
over and out 
f. 

Kommentera

Publiceras ej