sommar.

0kommentarer

JAG HAR SPRUNGIT. Sen det att jag höll på att smått avlida är ju en helt annan sak. Var ute på en super-power-walkie med mig själv och så kände jag mig sådär väldigt hurtig och tog till löpet. Förvånades över hur bra det gick, först..SEN kom flåset. Ojojoj. Menmen kul var det allt. 
 
Kom på en kul grej som farmor sa när jag var hemma i helgen. 
Farmor - Nämen Frida, har du gjort en såndär fräsig frisyr som är så modernt nu för tiden? 
Jag - ????? 
Farmor - Ja, men det är ju så många som är mörka uppe och ljusa nere vid topparna...
Jag - Jaha, heeh..Nä Farmor, det är bara min utväxt....
Farmor - Ojdå.. Är du verkligen så mörk?
Jag - Japp.....!! 
Tystnad. 
 
Inte illa för en 87åring att ha koll på hår-modet måste jag säga. Världens bästa farmor. 
 
Ville bara berätta detta, och så har Johanna något att läsa på tåget hem från Eslöv också (glöm inte inlägget nedanför också... ;) ). 
 
over and out
f. 

Kommentera

Publiceras ej