LEDIG.

1kommentarer

Hejhopp i galoschen!

Ligger redan nerbäddad i min supersköna säng och ska nog snart sova tänkte jag. Är helt slut i kropp och knopp efter två intensiva dagar. I måndags var det tentaskrivande + föreläsningar + hemmamys och middag med Joel. Sen var det ju Valborg igår. I Lund är detta något man firar med dunder och brak. Efter lite sovmorgon så åkte jag mot stadsparken och mötte upp ett fint gäng som redan var på plats. 27000 (? tror jag) andra människor hade samma plan så festen var i fullgång redan vid 10 på morgonen. Dagen flöt på med solstunder och skönt väder för att ibland bytas till lite kyligare vindar och blåst, men inget regn kom i alla fall så jag är helnöjd! Mest var det faktiskt solsken så man fick lite färg på nosen, superfint! När kvällen kom så blev det grill och fint häng hemma hos Linnea och Rickard med massa folk. Efter det blev det besök hos en kompis till Joel, muy trevligt! Dock är baksidan med att dricka en heeeel dag att man blir bakis lite sådär på kvällen..Menmen kul hade jag i alla fall och är supernöjd med dagen! Dock så saknades ju vissa braiga människor, men vi får fira ihop snart istället.

Denna dagen har spenderats på Vildanden. Först lååång sovmorgon med nya game of thrones avsnittet, så bra! Eftermiddagen spenderades hos Linnea och Rickard med lite sol och prat. Man måste ju utnyttja sina kompisar med uteplats nu när solen skiner mest hela dagarna. Vi orkade inte ta oss in till stan, lite dåligt, men såg på studentsångarna på tv istället. Funkade fint det med kan jag meddela. Det har varit en lat dag som mest har spenderats i slött läge så att säga. MEN så skönt.

Imorgon väntar en heldag inne på Malmö sjukhus. Vi ska få träffa plastkirurger, läkare, ortodontister, tandläkare, sjuksköterskor, logopeder och säkert någon annan yrkeskategori som jag glömt..I alla fall ska vi träffa de som ingår i Läpp-käk-gom-teamet inne på sjukhuset. SÅ KUL!!! Så nu är det sova som gäller för klockan ringer tidigt imorgon.

over and out
f.

Ska även tillägga att Saras katt Olle kan vara den roligaste jag vet.

1 kommentarer

Sara

10 May 2013 22:13

Ja han är för go och det är du med! Allan och Olle längtar efter att träffa dig igen <3

Kommentera

Publiceras ej