Home sweet home

0kommentarer

Det där med att ha hemma på olika ställen var något jag innan kunde tycka var lite jobbigt. Men idag är jag bara så himla glad över de platser jag kan kalla hemma, eller de platser jag trivs bäst på. Vare sig det är i min etta i Lund, i extrasängen i Ramlösa eller hemma i Mönsterås. Det handlar om att känna sig trygg och hemma. Home is where the heart is så att säga. Men hemhemma är alltid hos familjen på världens bästa hästkrokiga väg. Det är pappas skämt och Simons snabba kommentarer, mammas skratt och sen den där härliga känslan av att bara få vara. Inga måsten eller plikter utan bara lugn och ro.

Ikväll har vi firat världens bästa lillebror. Jag älskar min familj så himla mycket, de är de absolut bästa personerna jag vet i hela vida världen och vi har så himla kul ihop! Det är något jag är otroligt tacksam över.
Under kvällens gång kikade grannarna in och det slutade med skratt och prat i uterummet tillsammans med familjen Karlsson + Pierre. Så mycket knasigt vi har varit med om tillsammans under alla år. Bara det att pappa hade med Tove i sitt tal om mig på min student säger väl det mesta. Så ikväll har varit en såndär extraperfekt kväll med mycket skratt och roliga minnen. Därför blir det nu sömn för att ladda batterierna inför släktkalaset imorgon!

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej