Från det ena till det andra

0kommentarer

Efter förra inlägget som var av det mindre trevliga slaget så kommer nu ett glatt. SOMMARLOOOV SOLEN LYSER SKÖNT, SOMMARLOV GRÄSET ÄR SÅ GRÖNT!!!! Godkänd projektplan och alla tentor avklarade, vilken känsla! Nu är det skånetour på måndag som gäller sen på onsdag är det hemfärd och tre månaders vila/ jobb på OKG som gäller.
Sjukt trist att lämna alla finafina bästiga vänner här. På samma sätt som det ska bli helt underbart att få vara hemma hos världens bästa familj och måsets alla
braiga människor!!

Dagen har bestått av redovisning och utrserveringshäng med otroligt bästiga människor! Mat på V.e.s.p.a med ligan och sen massa tjejsnack hos Johanna. Kramakrama och ångest i magen av att säga hejdå. Men vi ses ju faktiskt snart igen. Sommaren innehåller många helger och sen woops så är vi här igen!

Jag älskar Lund och är så otroligt glad för min fina lilla familj av bästiga människor här nere. De är mina klippor. Ni är så otroligt bra Lundaligan!!!!!
Sentimentalt värre här nu kan jag lova.

Menmen nu ska jag krama och pussa på pojkvännen som faktiskt har varit på intervju i Örebro idag! Hejaheja honom.

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej