Effektiv, javisst!

0kommentarer

Hejhopp!
 
Innan klockan har slagit elva så har jag hunnit med en morgonfika med fina Ellen som var på besök i Lundet. Vinkat av henne på stationen och cyklat en tur. Jag har sedan storstädat min lägenhet. Köket har putsats, garderober har organiserats, vinterkläder har plockats undan och sist men inte minst så har jag dammat och dammsugit! Så himla nöjd. Nu är jag dock helt slut haha. Funderar på att skriva den där auskultationsrapporten också så är det nästan en stjärna i kanten kan jag tycka. Ska till läkaren klockan ett för att reda ut min mage som fortfarande spökar och gör ont. Sen blir det stamningsplugg med Johanna, även det känns väldigt duktigt. Ikväll väntar LAUR-aktivitet. Dock verkar inte vädret vilja vara med idag så får väl se vad det blir.
 
Nästa fredag är det sommarlov. Sista tentan är skriven och även den godkänd, så otroligt skönt. Nu är det bara projektplan kvar sen är det ledigt. LÄNGTAR. Det känns faktiskt riktigt peppt att jobba hela sommaren. Några små utlyfkter ska jag allt hinna med men annars är det jobb och cash in som gäller! Tror sommaren 2013 kommer bli sådär jättebra. Hoppas bara solen skiner på oss och regnet håller sig långt borta. 
 
Nu ska jag fortsätta min effektiva dag!
over and out
f. 
 
bildbomb sommaren 2012: 
 

Kommentera

Publiceras ej